زمین داخل بافت روستایی در آمل

 زمین داخل بافت روستایی در آمل

زمین داخل بافت روستایی در آمل | بورس فروش زمین داخل بافت در روستاهای اطراف آمل دارای سند رسمی دور دیوار دارای انشعابات آب برق و گاز زمین ها از متراژ 150 متر شروع میشوند و تا متراژ 1500 متر موجود می باشد.
از شرایط ویژه این زمین ها ویو منحصر بفرد آن  رو به جنگل می باشد و از دیگر خصوصیات بی نظیر آن فاصله ای کمتر از 500 متر با جنگل منطقه دارند .
همه ی ما از ایده آل های زندگی مان داشتن یک خانه کوچک در منطقه ای دنج و خلوت که دسترسی به محیط آرامش بخش جنگل های بی نظیر مازندران  و طبیعت بکر مازندران را داشته باشد .

نکته واقع بینانه برای خرید زمین داخل بافت روستایی قیمت آن هست همیشه در فضای مجازی سخن از قیمت پایین ملک را شنیده ایم ولی همه ما خوب میدانیم
خرید زمین داخل بافت روستایی با ویو جنگل و با تمام امکانات با قیمت پایین و کم میسر نیست .

مشاوران ملکی مهرسازان شهر در تلاش هستند تا با کارشناسی دقیق قیمت زمین داخل بافت روستایی به صورتی که نه به ضرر خریدار و نه به ضرر فروشنده باشد ,

در صدد انتخاب زمین داخل بافت روستایی مطابق شرایط و نقدینگی خریداران محترم و همچنین رعایت اصول و شاخصه های یک زمین داخل بافت روستایی که خریداران محترم پس از خرید دچار مشکلات متعدد ساخت نشوند.و همچنین در قرار دادها شفاف سازی می شود .

 زمین داخل بافت روستایی در آمل

زمین داخل بافت روستایی در آمل

همین الان با من تماس بگیر و مشاوره بگیر .

09111131965

شرکت آتی ساز افق شمال ؛ مدیر شرکت آتی ساز افق شمال

 مهرسازان شهر فعالیت گسترده ای که از سال 1393 در راستای خدمات خاص ساختمانی شامل پنجره ، سفال های بام ، پله های گردان چوبی

و فلزی داشته است . ما به شما این اطمینان را می دهیم که بهترین برند از محصولات را در شمال کشور برای شما ارائه خواهم داد .

تجربه و رزومه ما موجب شده مشتریان ما بیش از ییش با ما قراردادهای خود را بسته و با اعتماد بر انسجام ما خدمات تخصصی را به شرکت آتی ساز افق شمال می سپارند .

طرف قرارداد با تولیدی های برتر و برندهای معتبر با بهترین شرایط برای شما .
در انتخاب هر یک از بخش های مذکور در ساختمان خود حتما از ما کمک بگیرید .

خرید زمین در شمال، سرمایه‌گذاری با خرید ویلا در شمال یا هر ملک دیگر به یک بازار داغ در سال 1401تبدیل شده است. این تغییرات را در سال ۱۳۹۹ هم شاهد بودیم.
بسیاری از افرادی که پس از سال‌ها کار و تلاش، سرمایه‌ای را برای خود جمع کرده‌اند ترجیح می‌دهند گزینه‌های مناسب سرمایه‌گذاری را پیدا کنند.

در مقابل خرید و فروش املاک شمال، گزینه‌های دیگری نظیر بازار بورس و سهام یا ارزهای دیجیتال هم وجود دارد، اما با توجه به تحلیل‌های انجام شده،
خرید زمین و ویلا در شمال از هر نظر مطمئن‌تر است و ریسک‌پذیری پایین‌تری دارد.

پنجره هافمن آمل

پنجره هافمن آمل