تفاوت بین در و پنجره یو پی وی سی و در و پنجره آلومینیومی چیست؟

تفاوت بین پنجره یو پی وی سی و در و پنجره آلومینیومی چیست؟

خریدن پنجره برای هر مکانی ممکن است پس از هر دهه اتفاق بیفتد، بنابراین وقتی که زمانش فرا رسد گرفتن تصمیم درست، مهم قلمداد می‌شود. ابتدا انتخاب بین در و پنجره دوجداره یا سه جداره و طرح‌های مختلف آنها خواهد بود.در انتها برای شما مهم خواهد بود که آنچه انتخاب کرده‌اید ساخته شده از یو پی وی سی یا آلومینیوم است.

تفاوت بین در و پنجره یو پی وی سی و در و پنجره آلومینیومی چیست؟

تفاوت بین پنجره یو پی وی سی و پنجره آلومینیومی چیست؟

هزینه:

بودجه ‌ای که شما برای خرید پنجره یو پی وی سی کنار گذاشته اید قطعا در خرید شما بسیار تاثیر گذار خواهد بود. بر این اساس پنجره یو پی وی سی نسبت به پنجره‎‌ آلومینیومی ارزان‌تر و
به صرفه تر خواهد بود. ارزان‌ترین انتخاب پنجره یو پی وی سی است ولی قیمت ارزان آن دال بر کمی کیفیت‌اش نیست. می‌توان گفت به صورت حدودی قیمت پنجره آلومینیوم ترمال بریک
دو برابر قیمت پنجره UPVC درجه یک می‌باشد، بنابراین پنجره ی آلومینیومی به خاطر وزن کم و استقامت بالا انتخاب به نسب گران‌تری خواهد بود.

جنبه‌ی زیست محیطی:

آلومینیوم با قابلیت کنترل دمای عالی برنده‌ای بی رقیب در بهره‌روی انرژی است  پیش از آن باید به این نکته اشاره کرد

که آلومینیوم پایدار بالایی دارد و در طولانی مدت می‌توان مدیریت انرژی بهتری داشت و در زمان تعویض به سادگی قابل تعویض و قابلیت بازیافت بالایی دارد.

امنیت و پایداری:

لازمه پنجره و در، پایداری و امنیت و ضد آب بودن است. در و پنجره از جنس یو پی وی سی محکم، پایدار و دارای امنیت خوبی هستند
اما انتخابی برتر برای امنیت بالاتر و استحکام بیشتر در و پنجره آلومینیوم است. علاوه بر اینها مواد به کار گرفته شده در، در و پنجره یو پی وی سی تا زمانی سوزانده نشوند بسیار ایمن و غیر سمی هستند.